Téma: Ivan Krejčí
První recenze na Švejka (Ostravan.cz)
Inscenace Švejkův návrat ze života Jaroslava Haška ukazuje, jak stálá a neměnná je česká povaha
Švejk se úspěšně vrátil…
… a poslední premiéra této sezóny je tímto oficiálně za námi! Jak probíhal sobotní večer, můžete okouknout na fotkách Romana Poláška, a hlavně se těšíme, až přijdete okouknout Švejkův návrat i vy!
Veřejná generálka Švejkova návratu už je v prodeji!
Dneškem začal generálkový týden Švejkova návratu! No a krom toho, že konečně máme scénu, kostýmy a tak všeobecně to dáváme nějak „dokupy“, znamená to také to, že si ode dneška můžete pořídit vstupenky na páteční veřejnou generálku!
Zápas o generála jako groteskně stylizovaný koncert o jeho vzestupu a pádu (i-divadlo.cz)
Nový a ještě komornější prostor KS Aréna nazvaný Komůrka se pro diváky poprvé otevřel inscenací hry Tomáše Vůjtka ZÁPAS O GENERÁLA.
Premiéra Zápasu o generála je úspěšně za námi!
Jak slavnostní otevření Komůrky probíhalo, si můžete prohlédnout ve fotogalerii. Autorem fotek je tradičně Roman Polášek.
Komůrka, nová scéna Arény, uvítala diváky precizní groteskou o semínkovém generálovi (Ostravan.cz)
Komorní scéna Aréna připravila pro své diváky příjemné překvapení v podobě ještě komornějšího studiového prostoru s padesáti místy a příznačně jej pojmenovala Komůrka.
Páteční veřejná generálka v prodeji!
Právě jsme pustili do prodeje páteční veřejnou generální zkoušku Pana Eina a problému požární bezpečnosti.
Zítra hrajeme Obraz!
Zdá se, že prokletí Skotské hry se nás ne a ne pustit (a zjevně mu během epidemie dost pomáhá, že jde o naši nejpočetnější inscenaci).
!!! ZMĚNA !!!
Milí diváci, z karanténních důvodů se dnes místo původně plánovaného výletu na promrzlá skotská blata vydáme do prosluněné Itálie, kde se nesoupeří ve vojenských taženích, nýbrž v milostných záležitostech – místo dnešního Macbetha tak odehrajeme Mandragoru.
Recenze na Macbetha (lidovky.cz)
Shakespearova Macbetha nastudoval v Komorní scéně Aréna její umělecký šéf Ivan Krejčí. Prokleté hře, jejíž titul se mnozí divadelníci bojí vyslovit, vtiskl dynamickou podobu, přečetl text energicky a řadou interpretačních nápadů překvapil. Velmi prostou, téměř prázdnou scénu oživil nervním svícením a hned zkraje dal najevo, že inscenace se nebude pohybovat v konvenčních mantinelech.